Aules Virtuals

No embrutis la font on has apagat la set.

-- Shakespeare

Entrega de certificats de Cambridge

Enviat per mcolomer el Dimecres, 14 de Setembre de 2016 a les 17:18

El dia 14 de setembre es fa entrega als nostres alumnes de l'Institut dels certificats oficials de Cambridge de la prova realitzada en la convocatòria del mes de juny de 2016.

86 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

L'Institut Baix Empordà marca el camí per dur la memòria històrica a l'aula

Enviat per IES el Dilluns, 13 de Juny de 2016 a les 19:23

L'institut conclou la prova pilot per aprofitar pedagògicament testimonis orals de gent gran, que s'aplicarà en altres escoles.

Notícia completa: El Punt Diari

279 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

Jornada de la diversitat

Enviat per mcolomer el Dissabte, 11 de Juny de 2016 a les 20:02

Els alumnes de l'aula d'acollida de l'INS Baix Empordà van assistir a les X Jornades de la diversitat que enguany se celebrava a Sant Feliu de Guíxols. En aquest campionat de futbol hi participen alumnes de diferents instituts de la comarca.

Per segon any consecutiu l'aula d'acollida del nostre institut ha rebut el premi a l'equip més esportiu.

Felicitats a tots els alumnes pel seu comportament!!!

221 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

ALUMNES D'ESCOLES VERDES PARTICPEN EN EL PROJECTE EUROPEU LIFE POTAMO FAUNA

Enviat per IES el Divendres, 03 de Juny de 2016 a les 17:15

El passat 27 de maig, els alumnes de les optatives d'escoles verdes (1r, 2n i 4t d'ESO) van participar en la jornada d'intercanvi territorial que es va portar a terme a les Hortes de Santa Eugènia (Girona). La intervenció va consistir en capturar una de les espècies invasores que hi ha en aquests aiguamolls, el cranc americà. Els alumnes van poder gaudir d'un mati per familiaritzar-se amb algunes espècies que amenacen la fauna fluvial d'interès europeu.
L'acció va consistir el recollir les diverses trampes destinades a capturar el cranc americà i a fer una recollida de dades per controlar les poblacions amenaçadores. Van aprendre a diferenciar entre mascles i femelles i a mesurar-los. També van conèixer una altra espècie invasora com la tortuga de Florida. Va ser una experiència fantàstica i van gadir molt.

248 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

Participació a l’Olimpíada d’Economia 2016

Enviat per IES el Divendres, 03 de Juny de 2016 a les 16:55

El 24 de maig un grup d'alumnes d'economia de l'empresa de 2n de batxillerat van participar a la Fase local de l’Olimpíada d’Economia 2016 de l'UdG, van sortir contents i han valorat positivament l'experiència.

253 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

Donació motor marí

Enviat per mcolomer el Divendres, 27 de Maig de 2016 a les 11:18

L'empresa YANMAR EQUIPAMENTS IBERICA ha fet la donació d’un motor marí de 4 cilindres dièsel per tal que els alumnes d'Automoció facin pràctiques amb aquest tipus de motor, destinat a embarcacions a motor  i a vela.

El fet  que el nostre institut es trobi al cor de la Costa Brava, on la indústria nàutica  té un paper important i molts dels nostres alumnes treballen en el sector, el fet de poder  de disposar d’aquest motor i de la seva documentació, ens permetrà millorar el nivell  i conèixer aquesta marca.

Els alumnes ja han pogut fer les primeres pràctiques i el motor ja es troba a punt per la seva posada en marxa.

Gràcies a Yanmar i al Sr. Conrad Font, ex-alumne d'aquest insitut i actualment treballador d'aquesta empresa, que han fet possible aquesta donació.

219 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

Presentació de la tapa l'havanera

Enviat per IES el Diumenge, 22 de Maig de 2016 a les 17:14

Amb motiu del 50è aniversari de les Havaneres de Calella, el cuiner Joan Roca ha creat una tapa commemorativa que el xef Quim Casellas ha presentat als restauradors de Palafrugell, Calella, Llafranc i Tamariu.

La cuina del Restaurant Cap Roig de l’NS Baix Empordà ha estat l’escenari d’aquesta trobada.

256 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

Sortida CAP ROIG alumnes de 1r d'ESO

Enviat per mcolomer el Dimecres, 11 de Maig de 2016 a les 19:05

El dimecres 4 de maig els alumnes de 1r d'ESO visiten Cap Roig. La visita s'inclou dins de les activitats de quilòmetre zero i cost zero que ha endegat el Departament de llengua catalana. Pretén aproximar els alumnes a la bellesa dels jardins, i aprofitar aquesta visita per tal que afinin la seva sensibilitat a través del conreu de la poesia oriental.

A més a més, els convidem a captar realitats ocultes dels jardins amb l'ull fotogràfic dels seus mòbils.

320 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

ELS ALUMNES DE 2n DE TURÍSME VISITEN BERLÍN

Enviat per IES el Divendres, 06 de Maig de 2016 a les 07:32

Del 25 al 28 d'Abril els alumnes de segon de GIAT vam visitar l’increïble ciutat de Berlin. No va ser un simple viatge: vam veure els recursos turístics més importants, però amb sentiment i posant-nos en la pell del que van viure els alemanys en la seva pitjor època. Va ser molt emocionant.

273 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

Annasse Mahboub, world champion in Hungary!

Enviat per IES el Dimecres, 27 de Abril de 2016 a les 09:25

L'atleta palafrugellenc ha assolit una fita sense precedents al imposar-se al Campionat del Món Escolar de Cross, celebrat el passat dissabte a Budapest

537 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

12345678910111213141516171819202122232425   >