Ieducaciˇ

Aules Virtuals

La gran qŘestiˇ que no s'ha contestat mai i que jo encara no he pogut contestar, tot i els trenta anys de recerca dins l'Ónima feminina, Ús źQuŔ vol una dona?╗

-- Freud

Presentaciˇ de la tapa l'havanera

Enviat per IES el Diumenge, 22 de Maig de 2016 a les 17:14

Amb motiu del 50è aniversari de les Havaneres de Calella, el cuiner Joan Roca ha creat una tapa commemorativa que el xef Quim Casellas ha presentat als restauradors de Palafrugell, Calella, Llafranc i Tamariu.

La cuina del Restaurant Cap Roig de l’NS Baix Empordà ha estat l’escenari d’aquesta trobada.

31 lectures NotÝcia completa PÓgina per imprimir Crea un document PDF

Sortida CAP ROIG alumnes de 1r d'ESO

Enviat per mcolomer el Dimecres, 11 de Maig de 2016 a les 19:05

El dimecres 4 de maig els alumnes de 1r d'ESO visiten Cap Roig. La visita s'inclou dins de les activitats de quilòmetre zero i cost zero que ha endegat el Departament de llengua catalana. Pretén aproximar els alumnes a la bellesa dels jardins, i aprofitar aquesta visita per tal que afinin la seva sensibilitat a través del conreu de la poesia oriental.

A més a més, els convidem a captar realitats ocultes dels jardins amb l'ull fotogràfic dels seus mòbils.

92 lectures NotÝcia completa PÓgina per imprimir Crea un document PDF

ELS ALUMNES DE 2n DE TUR═SME VISITEN BERL═N

Enviat per IES el Divendres, 06 de Maig de 2016 a les 07:32

Del 25 al 28 d'Abril els alumnes de segon de GIAT vam visitar l’increïble ciutat de Berlin. No va ser un simple viatge: vam veure els recursos turístics més importants, però amb sentiment i posant-nos en la pell del que van viure els alemanys en la seva pitjor època. Va ser molt emocionant.

91 lectures NotÝcia completa PÓgina per imprimir Crea un document PDF

Annasse Mahboub, world champion in Hungary!

Enviat per IES el Dimecres, 27 de Abril de 2016 a les 09:25

L'atleta palafrugellenc ha assolit una fita sense precedents al imposar-se al Campionat del Món Escolar de Cross, celebrat el passat dissabte a Budapest

371 lectures NotÝcia completa PÓgina per imprimir Crea un document PDF

Visita al BTravel, abril 2016

Enviat per IES el Dilluns, 25 de Abril de 2016 a les 18:20

El passat 15 d'abril de 2016, les alumnes del cicle formatiu de Grau Superior de Turisme amb les seves tutores van visitar el B-Travel, Saló de turisme a Catalunya. En aquesta saló, van poder veure estands de països europeus i internacionals, comunitats autònomes i empreses del sector turístic. Tanmateix hi havia el B-Delicious on es podia degustar arrossos fets per xefs de renom com ara Quim Casellas,  Nando Juvany entre d'altres. Va ser molt interessant!

96 lectures NotÝcia completa PÓgina per imprimir Crea un document PDF

L'Associaciˇ d'Hostaleria Costa Brava Centre ha fet 30 anys!

Enviat per IES el Dilluns, 25 de Abril de 2016 a les 18:10

L'Associació d'Hostaleria Costa Brava Centre ha fet 30 anys!. Els alumnes de segon de cuina i de pastisseria han preparat i servit el menú previst per aquesta ocasió. Ha estat una experiència molt engrescadora!

84 lectures NotÝcia completa PÓgina per imprimir Crea un document PDF

V F˛rum de Treballs de Recerca del Baix EmpordÓ

Enviat per IES el Dilluns, 18 de Abril de 2016 a les 18:23

El dia 7 d'abril a les 18h, al teatre municipal de Palafrugell,  es va portar a terme el V Fòrum de treballs de recerca del Baix Empordà.La mostra consisteix en una breu presentació de cada un dels 10 treballs seleccionats, un per cada centre dels instituts de la comarca participants.Com a representació del nostre centre, en Xavier Moreno, va exposar el seu treball titulat Influència dels hits musicals actuals en el públic juvenil. El felicitem per la seva intervenció i pel seu treball. Enhorabona.

134 lectures NotÝcia completa PÓgina per imprimir Crea un document PDF

Expojove Girona

Enviat per IES el Divendres, 15 de Abril de 2016 a les 07:31

Els alumnes de 1r de cuina col.laboren en la fira expojove durant el dia d'avui, 14 de març.

129 lectures NotÝcia completa PÓgina per imprimir Crea un document PDF

Alumnes de cuina colĚlaboren amb la Fundaciˇ Pallach

Enviat per IES el Dimarts, 12 de Abril de 2016 a les 19:32

El passat 8 d'abril un grup d'alumnes de cuina va participar en els sevei d'un esmorzar en una activitat organitada per la Fundació Pallach dins del marc de la III Jornada de professionals i equips d'infància i adolescència de la comarca: GUARDES I CUSTÒDIES.

109 lectures NotÝcia completa PÓgina per imprimir Crea un document PDF

XV ena ediciˇ dels Premis de Medi Ambient per unes escoles verdes

Enviat per IES el Dilluns, 04 de Abril de 2016 a les 17:31

El dia 1 d’abril, s’ha celebrat la XV ena edició dels Premis mediambient per unes escoles verdes de  l’INS Baix Empordà de Palafrugell.

Premiats amb les autoritats

178 lectures NotÝcia completa PÓgina per imprimir Crea un document PDF