Ieducaciˇ

Aules Virtuals

Si alguna cosa pot anar malament, acabarÓ anant-hi.

-- Lleis de Murphy

Feliš dia Internacional del Guia TurÝstic

Enviat per mcolomer el Dimarts, 21 de Febrer de 2017 a les 15:45

El dia 21 de febrer se celebra el Dia Internacional del Guia Turístic. Els alumnes de cicle superior de Guia, informació i assistència turística preparen el següent vídeo per celebrar aquest dia.
 Vídeo celebració.

17 lectures NotÝcia completa PÓgina per imprimir Crea un document PDF

Concurs d'orat˛ria

Enviat per mcolomer el Dilluns, 20 de Febrer de 2017 a les 11:19

La nostra alumna Helena Prohias, que cursa estudis de 2n d'ESO, ha estat seleccionada per participar a Barcelona en un concurs d'oratòria. Al llarg dels propers dies, rebrà una formació específica abans d'exposar el seu text al Paranimf de la Universitat de Barcelona.
Volem felicitar l'Helena (i l'Ainhoa Martín, que també ha participat en la fase prèvia) pel seu esforç i dedicació i desitjar-li sort fins al final.

Us anirem informant de l'evolució del concurs i de la data de la intervenció de l'Helena.

37 lectures NotÝcia completa PÓgina per imprimir Crea un document PDF

Activitat CLIL al mˇdul de PROTOCOL

Enviat per mcolomer el Dilluns, 20 de Febrer de 2017 a les 11:06

Today (2017-02-04) the Turism students in a Protocol class have had a CLIL activity of shaking hands, do you want to enjoy?

Jordi herrera shaking hands with the Turism teacher Sonia Torroella

Manuel Torres shaking hands with the Protocol  teacher Cristina Lora

See the video in the next link: VIDEO.

24 lectures NotÝcia completa PÓgina per imprimir Crea un document PDF

Visita a la facultat de ciŔncies de la UDG

Enviat per mcolomer el Dilluns, 13 de Febrer de 2017 a les 17:41

Els alumnes de segon de batxillerat, que cursen la matèria de química, visiten la Universitat de Girona a fer pràctiques i també visiten les instal·lacions de la facultat de ciències.

L'experiència va ser molt satisfactòria.​

71 lectures NotÝcia completa PÓgina per imprimir Crea un document PDF

Excursiˇ itinerari geol˛gic

Enviat per mcolomer el Dijous, 02 de Febrer de 2017 a les 10:58

El dimecres 1 de Febrer, els alumnes de Ciències de la Terra fan un itinerari geològic per la zona de Begur: Aigua Blava, castell de Begur, Sa Riera, Platja del Racó i dunes de la platja de Pals.

Observen diferents tipus de roques i fan un ampli estudi de la morfologia litoral.

123 lectures NotÝcia completa PÓgina per imprimir Crea un document PDF

XERRADA ôResidu zero a casaö

Enviat per mcolomer el Divendres, 27 de Gener de 2017 a les 11:18

El 16 de gener, vàrem tenir la visita de l’Esther Peñarrubia (doctora en Enginyeria Agrònoma) a l’ Institut Baix Empordà. Ha traduït el llibre “Zero waste home” de l’autora Bea Johnsons al català i al castellà.

Els alumnes de 1r i 4rt d’ESO que formen part del projecte d’Escoles Verdes van assistir a la xerrada. En aquesta es donava a conèixer les bases del moviment Residu Zero i a sensibilitzar als alumnes per generar els mínims residus possibles.

Va explicar l’estratègia de les 5 R, rebutjar, reduir, reutilitzar, reciclar i rot (fer compostatge), i a partir d’aquí, alguns trucs i hàbits que es poden fer a casa per tal de generar menys residu i gaudir més de les petites coses.

Va ser una sessió molt interessant que va aportar noves idees a tots els assistents.

Després de la sessió, els alumnes i professors van fer una posada en comú dels aspectes que es van tractar a la xerrada. L’experiència va ser molt positiva per tots els participants.

414 lectures NotÝcia completa PÓgina per imprimir Crea un document PDF

Dimecres al CaixaForum Girona

Enviat per mcolomer el Diumenge, 22 de Gener de 2017 a les 11:49

Els alumnes de 3A i 3B del nostre institut van a Girona per fer un taller de Reaccions químiques a l'edifici de la Fontana d'Or, organitzat pel Caixa Fòrum i després realitzen una gimcana matemàtica pels carrers de Girona. Passen una mica de fred, igual que les professores que els acompanyen però tornem tots en perfectes condicions.

Per veure més fotografies, premeu sobre la imatge.

98 lectures NotÝcia completa PÓgina per imprimir Crea un document PDF

Agra´ment de la fundaciˇ Oncolliga a l'Institut

Enviat per mcolomer el Dimarts, 17 de Gener de 2017 a les 16:12

La fundació Oncolliga de Girona publica al seu Facebook i a la seva pàgina web l’agraïment als nostres alumnes de 4t d’ESO pels Coixins del Cors.

Podeu veure la informació als següents enllaços:

Moltes gràcies a tothom per participar!!!

101 lectures NotÝcia completa PÓgina per imprimir Crea un document PDF

VÝdeo sobre l'experiŔncia al Basque Culinary Center de Don˛stia

Enviat per mcolomer el Dimarts, 17 de Gener de 2017 a les 15:46

En el següent vídeo (FoodBall2) podeu veure un reportatge sobre David Martí, estudiant de Grau Superior de Direcció de Cuina DUAL, guanyador del concurs europeu de joves valors en la cuina del “Basque Culinary Center”, amb el projecte anomenat FoodBall. Per més informació preneu al següent enllaç: noticia.

107 lectures NotÝcia completa PÓgina per imprimir Crea un document PDF

12345678910111213141516171819202122232425262728   >