Ieducaciˇ

Aules Virtuals

El camÝ mÚs llarg comenša amb una passa.

-- Proverbi hind˙

ELS ALUMNES DE 2n DE TUR═SME VISITEN BERL═N

Enviat per IES el Divendres, 06 de Maig de 2016 a les 07:32

Del 25 al 28 d'Abril els alumnes de segon de GIAT vam visitar l’increïble ciutat de Berlin. No va ser un simple viatge: vam veure els recursos turístics més importants, però amb sentiment i posant-nos en la pell del que van viure els alemanys en la seva pitjor època. Va ser molt emocionant.

7 lectures NotÝcia completa PÓgina per imprimir Crea un document PDF

Annasse Mahboub, world champion in Hungary!

Enviat per IES el Dimecres, 27 de Abril de 2016 a les 09:25

L'atleta palafrugellenc ha assolit una fita sense precedents al imposar-se al Campionat del Món Escolar de Cross, celebrat el passat dissabte a Budapest

306 lectures NotÝcia completa PÓgina per imprimir Crea un document PDF

Visita al BTravel, abril 2016

Enviat per IES el Dilluns, 25 de Abril de 2016 a les 18:20

El passat 15 d'abril de 2016, les alumnes del cicle formatiu de Grau Superior de Turisme amb les seves tutores van visitar el B-Travel, Saló de turisme a Catalunya. En aquesta saló, van poder veure estands de països europeus i internacionals, comunitats autònomes i empreses del sector turístic. Tanmateix hi havia el B-Delicious on es podia degustar arrossos fets per xefs de renom com ara Quim Casellas,  Nando Juvany entre d'altres. Va ser molt interessant!

47 lectures NotÝcia completa PÓgina per imprimir Crea un document PDF

L'Associaciˇ d'Hostaleria Costa Brava Centre ha fet 30 anys!

Enviat per IES el Dilluns, 25 de Abril de 2016 a les 18:10

L'Associació d'Hostaleria Costa Brava Centre ha fet 30 anys!. Els alumnes de segon de cuina i de pastisseria han preparat i servit el menú previst per aquesta ocasió. Ha estat una experiència molt engrescadora!

37 lectures NotÝcia completa PÓgina per imprimir Crea un document PDF

V F˛rum de Treballs de Recerca del Baix EmpordÓ

Enviat per IES el Dilluns, 18 de Abril de 2016 a les 18:23

El dia 7 d'abril a les 18h, al teatre municipal de Palafrugell,  es va portar a terme el V Fòrum de treballs de recerca del Baix Empordà.La mostra consisteix en una breu presentació de cada un dels 10 treballs seleccionats, un per cada centre dels instituts de la comarca participants.Com a representació del nostre centre, en Xavier Moreno, va exposar el seu treball titulat Influència dels hits musicals actuals en el públic juvenil. El felicitem per la seva intervenció i pel seu treball. Enhorabona.

93 lectures NotÝcia completa PÓgina per imprimir Crea un document PDF

Expojove Girona

Enviat per IES el Divendres, 15 de Abril de 2016 a les 07:31

Els alumnes de 1r de cuina col.laboren en la fira expojove durant el dia d'avui, 14 de març.

89 lectures NotÝcia completa PÓgina per imprimir Crea un document PDF

Alumnes de cuina colĚlaboren amb la Fundaciˇ Pallach

Enviat per IES el Dimarts, 12 de Abril de 2016 a les 19:32

El passat 8 d'abril un grup d'alumnes de cuina va participar en els sevei d'un esmorzar en una activitat organitada per la Fundació Pallach dins del marc de la III Jornada de professionals i equips d'infància i adolescència de la comarca: GUARDES I CUSTÒDIES.

76 lectures NotÝcia completa PÓgina per imprimir Crea un document PDF

XV ena ediciˇ dels Premis de Medi Ambient per unes escoles verdes

Enviat per IES el Dilluns, 04 de Abril de 2016 a les 17:31

El dia 1 d’abril, s’ha celebrat la XV ena edició dels Premis mediambient per unes escoles verdes de  l’INS Baix Empordà de Palafrugell.

Premiats amb les autoritats

138 lectures NotÝcia completa PÓgina per imprimir Crea un document PDF

Premi de Narrativa Curta Josep Pallach de Begur

Enviat per IES el Dilluns, 04 de Abril de 2016 a les 17:21

L’Albert Teixidó,  de 4rt d’ESO, ha guanyat el  Premi de Narrativa Curta Josep Pallach de Begur amb el treball: “Estimat oncle Abdulah”. És una carta en què, un noi que ha fugit de la guerra de Síria, relata al seu oncle Abdulah l'experiència viscuda des que va deixar enrere el seu país.

El jurat del premi  estava integrat per Marta Ros, Carme Oleza, Fèlix Pérez, Sebastià Roig i Miquel Martín.

103 lectures NotÝcia completa PÓgina per imprimir Crea un document PDF

Jornada "Pals i la cuina de l'arr˛s"

Enviat per IES el Diumenge, 03 de Abril de 2016 a les 18:06

Un grup d'alumnes de primer de cuina han participat, aquest dissabte dia 2, a la jornada: Pals i la cuina de l'arròs. Juntament amb reconeguts cuiners de la zona han col·laborat en l'elaboració i servei de tastets d'arròs i vi.Ha estat una experiència molt engrescadora i us animem a conèixer més sobre aquestes jornades, de les que encara podeu gaudir.

119 lectures NotÝcia completa PÓgina per imprimir Crea un document PDF

123456789101112131415161718192021222324   >