Butlletí de Notícies - Fem Caliu

Aules Virtuals

M’agraden més les lleis que la tirania, però encara m’agraden més els costums que les lleis.

-- Montesquieu

1a edició Copa Cangur 2014

Enviat per mcolomer el Dissabte, 12 de Abril de 2014 a les 13:33

L'Institut Baix Empordà participa en la primera edició de la Copa Cangur 2014, un concurs de resolució de problemes matemàtics. L'equip està format per 7 alumnes de 2n i 3r d'ESO. El nostre equip queda en 4a posició.

Els membres de l'equip, amb les professores acompanyants al concurs.

40 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

Fem Matemàtiques 2014

Enviat per mcolomer el Dissabte, 12 de Abril de 2014 a les 13:14

El dissabte dia 5 d'abril de 2014, els alumnes Andra-Bianca Miroslav, Albert Teixdó, Gerard Casanovas i Adriel Nicolas Lara, tots de segon d'ESO del nostre institut, participen  en el concurs de FEM MATEMÀTIQUES que se celebra a l'IES Ridaura de Castell d'Aro.

Dels quatre classificats del nostre institut que varen passar a aquest segona fase, l'Albert Teixdó s'ha classificar per la final de Catalunya que se celebra el 17 de maig de 2014 a Reus.

Els participants del concurs.

30 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

Calendari proves LOGSE abril 2014

Enviat per mcolomer el Diumenge, 06 de Abril de 2014 a les 20:15

Informació de dies i hores dels exàmens de LOGSE 2014.

[Document amb l'horari de les proves]

31 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

Club de lectura INS Baix Empordà

Enviat per mcolomer el Divendres, 04 de Abril de 2014 a les 19:29

El Club de lectura de l'Institut Baix Empordà es reuneix el proper divendres dia 25 d'abril per comentar el llibre L'escuma dels dies de Boris Vian.

L'escuma dels dies, una de les grans fites de la literatura contemporània i, alhora, una d'aquelles lectures mítiques que t'acompanya tota la vida. La novel·la en què s'inspirà el nou film de Michel Goundry, amb Romain Duris i Audrey Tatou com a protagonistes. (Informació extreta de Vienna Edicions.)

La trobada és el dia 25 d'abril, divendres, a les 7 de la tarda al Tips (al costat del Carrefour, davant l'institut).

Esteu tots convidats.

30 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

54ª Edición Concurso Jóvenes Talentos de Relato Corto

Enviat per mcolomer el Dimarts, 01 de Abril de 2014 a les 09:23

Els alumnes de 2n ESO del nostre Institut participaran en la 54ª Edición Concurso Jóvenes Talentos de Relato Corto organitzat per Coca-Cola. És un concurs d’escriptura a nivell estatal. Els nostres alumnes participen en llengua castellana.

La cita és el dissabte dia 5 d’abril al matí a la ciutat de Girona a la Universitat de Girona on es realitzarà la primera fase, la provincial.

Molta sort a tots els participants!!!

36 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

Fem Matemàtiques 2014

Enviat per mcolomer el Dilluns, 31 de Març de 2014 a les 15:40

Per tercer any consecutiu un grup d’alumnes de l’Institut Baix Empordà s’ha classificat per participar a la 2a fase del Concurs Fem Matemàtiques.

El Fem Matemàtiques és un concurs de resolució de problemes adreçat a alumnes de 6è de primària, 1r i 2n d’ESO. Hi participen alumnes de tot Catalunya.

En la primera fase s’han de resoldre 3 problemes en equips de 3 o 4 alumnes del mateix centre i nivell educatiu.   A les comarques gironines es trien uns 20-25 alumnes de cada nivell per participar a la segona fase. Hi ha també una tercera fase, fase final catalana, en la que participen els guanyadors de la segona fase de cada associació.

El grup d’alumnes classificats per participar a la segona fase anirà aquest proper dissabte 5 d’abril a l’Institut Ridaura a concursar.

Molta sort!!!

64 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

PRIMERA GIMCANA DE SANT JORDI

Enviat per Noèlia el Dissabte, 15 de Març de 2014 a les 08:31

roses El departament de català ha organitzat la primera gimcana de Sant Jordi, destinada als alumnes de 1r i 2n d'ESO. Se celebra durant sis setmanes des del dia 14 de març i consta de sis proves-qüestionari que els alumnes responen a través d'un web creat específicament per a l'ocasió. Cada setmana publicarem els resultats i les classificacions i el procés culminarà per la diada de Sant Jordi, amb el lliurament de premis als millors classificats.

drac

140 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

CAS: Curs específic d'accés a cicles de grau superior

Enviat per IES el Dimarts, 04 de Març de 2014 a les 15:27

Curs acadèmic 2014-2015

Preinscripció: de dilluns 7 a divendres 11 de juliol de 2014

[Documentació preinscripció]

135 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

Premi Fira d'empresa 2014

Enviat per mcolomer el Dimecres, 26 de Febrer de 2014 a les 20:51

Els alumnes de 2n del Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Gestió Administrativa van guanyar el 2n premi a la Fira d’Empreses Simulades, amb la presentació de la seva empresa virtual, Estampacions Empordà.

165 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

Preinscripció i matriculació 2014/2015

Enviat per IES el Dilluns, 24 de Febrer de 2014 a les 08:08

Dates de preinscripció i matriculació 2014/2015.

[Document]

162 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF