Aules Virtuals

La maduresa de l'home és haver tornat a trobar la serietat amb que jugava quan era nadó.

-- Friedrich Nietzche

Alumnes de 2n de Batxillerat fan pràctiques de Química a la UDG

Enviat per IES el Dijous, 04 de Febrer de 2016 a les 09:58

56 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

Alumnes del CF de turísme visiten l'Hotel Carlemany de Girona

Enviat per IES el Dimarts, 02 de Febrer de 2016 a les 21:25

El dimecres 27 de gener , els alumnes del CF de Guia, Informació i Assistència Turístiques del nostre institut, vam visitar l’Hotel Carlemany de Girona. El director d’aquest hotel, el Sr. Jordi Mias, ens va fer de mestre de cerimònies explicant-nos la seva trajectòria professional  en el sector turístic. Tanmateix, ens va descobrir les fórmules per atraure visitants cap al seu hotel i  de com va sorgir l’exitosa fórmula del Girona 10 de la qual ell n’és un dels creadors. La seva xerrada va ser molt profitosa perquè ens va donar molts consells a l’hora de formar-nos i de trobar l’èxit en l’àmbit laboral.

43 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

Taller de reaccions químiques al Cosmo caixa de Girona

Enviat per IES el Dimarts, 26 de Gener de 2016 a les 20:56

Els alumnes de 3r C i 3r D, el dia 26 han participat en un taller de reaccions químiques. Han pogut aprendre química a través de l'experimentació directa. S'ho han passat molt bé.[Mireu les fotos a notícia completa]

60 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

FORMACIÓ DELEGATS ESO

Enviat per IES el Dilluns, 25 de Gener de 2016 a les 17:41

Des de la Mesa de Salut Jove de Palafrugell,  es va organitzar una formació per a tots els delegats de 1r, 2n, 3r i 4t d'ESO el dia 18 de gener, de 9 a 14 h a Can Genís.

Els temes que es van treballarar amb els joves són les habilitats comunicatives i el lideratge. [Mireu les fotos a notícia completa]

66 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

Cambridge English - Exam preparation centre

Enviat per IES el Dilluns, 25 de Gener de 2016 a les 17:19

cambridge

Ens plau informar-vos d’un nou projecte acadèmic que hem posat en marxa aquest curs. L’Institut Baix Empordà ha signat un conveni amb la Universitat de Girona per passar a formar part del National School Project de la Universitat de Cambridge. Això ens converteix en un centre preparador i examinador dels exàmens oficials de Cambridge (KET, PET i First Certificate), que són reconeguts a tot el món tant a nivell acadèmic com a nivell laboral.

56 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

Excursió a Giorna alumnes 4t d'ESO

Enviat per mcolomer el Dilluns, 21 de Desembre de 2015 a les 17:52

El dilluns dia 30 de novembre del 2015, els alumnes de quart d'ESO de l'optativa de Física i Química gaudeixen d'un taller de So i Acústica a Caixa Fòrum a l'edifici Fontana d'Or de Girona.

A continuació, duen a terme una gimcana matemàtica pels carrers de Girona, organitzada pel departament de Matemàtiques, pels voltants d'aquest edifici, resolent reptes matemàtics en el seu desenvolupament per acabar a la Plaça Independència trobant la sorpresa del resultat final sota les voltes.

144 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

Xerrada col·loqui

Enviat per mcolomer el Dijous, 19 de Novembre de 2015 a les 19:14

"EL CAOS EN L'ADOLESCENT: POSEM'HI ORDRE"

Dijous, 26 de novembre de 2015 a les 19 h a la Sala d'Actes del Centre Municipal d'Educació (CME)

A càrrec de Marta Julián i Tània Duran, educadores socials.

197 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

Concedit al nostre centre la distinció ECHE

Enviat per mcolomer el Dijous, 05 de Novembre de 2015 a les 18:34

La Comissió Europea ha concedit al nostre centre la Carta Erasmus d’Educació Superior.

La Carta Erasmus d’Educació Superior (ECHE) constitueix un marc general de qualitat de les activitats de col·laboració europea. La concessió de la Carta Erasmus+ és un requisit previ per a tots els centres d’educació superior que volen  participar en programes de mobilitat del seu alumnat i professorat.

La Carta es concedeix per a tota la vigència del Programa Erasmus+.

221 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

Banc Audiovisual de Testimonis (BAT)

Enviat per mcolomer el Dimarts, 27 de Octubre de 2015 a les 20:01

Alumnes de 4t d'ESO del nostre INSTITUT aprofiten testimonis enregistrats per fer un noticiari del període d'entreguerres. Per més informació podeu anar al següent enllaç de EL PUNT AVUI.

198 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

Musical "Cors Trencats"

Enviat per mcolomer el Divendres, 25 de Setembre de 2015 a les 11:27

El divendres 2 d'octubre es projecta el musical "CORS TRENCATS"; realitzat pels alumnes i professors de l'INS BAIX EMPORDÀ de Palafrugell durant el curs 2014-2015. El musical està inspirat en el musical Billy Elliot i desenvolupa vàries trames de passions, sacrificis, amor i lluita per allò que és just.

La projecció és al Teatre Municipal de Palafrugell a les 19.30 hores.

364 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

12345678910111213141516171819202122   >