Aules Virtuals

El cor té raons que la raó desconeix

-- Pascal

Jornada de Portes Obertes

Enviat per mcolomer el Dimarts, 24 de Febrer de 2015 a les 18:18

El dimecres 4 de març hi ha la Jornada de Portes Obertes en el nostre Institut de 17.00 a 20.00 hores.

A més hi ha Xerrades Informatives sobre els estudis que es poden cursar en el nostre centre:

• Estudis d'ESO a les 18.00 hores.
  • Estudis de Cicles Formatius a les 18.45 hores.
  • Estudis de Batxillerat a les 19.30 hores.

788 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

Activitats hora d'esbarjo

Enviat per mcolomer el Diumenge, 22 de Febrer de 2015 a les 09:29

Els alumnes del nostre Institut gaudeixen de diferents activitats a l'hora del pati. Una mostra és l'activitat de Zumba.

Per veure més imatges i vídeos vés a Notícia completa.

892 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

Llibre del club de lectura de l'Institut

Enviat per IES el Dimecres, 18 de Febrer de 2015 a les 16:06

El proper divendres 27 de febrer, a les 18'00 al TIPS (al costat del Carrefour) hi haurà la propera sessió del CLUB DE LECTURA DE L'INSTITUT BAIX EMPORDÀ.  Per a qualsevol aclariment contacteu amb el professor Norbert (bohumilrec@hotmail.com)

El proper llibre serà:

La sombra del viento, de Carlos Ruíz Zafón.   Us hi esperem!!

640 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

TALLERS DE REACCIONS QUÍMIQUES

Enviat per Noèlia el Dimecres, 11 de Febrer de 2015 a les 07:21

Els alumnes de 3r d'ESO, els dies 29 i 30 de gener, assisteixen al Caixa Fòrum de Girona on gaudeixen fent uns tallers de reaccions químiques i una gimcana matemàtica pel casc vell de la ciutat.

Podeu consultar més fotos a notícia completa.

622 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

2n EDICIÓ COPA CANGUR

Enviat per mcolomer el Diumenge, 25 de Gener de 2015 a les 17:33

Un grup d'alumnes de 2n i 3r d'ESO participen a la segona edició de la Copa Cangur, una prova de resolució de problemes de matemàtiques per equips. Aquest concurs es realitza el dilluns 19 de gener al pavelló de Montfalgars.

Els alumnes passen una bona estona resolent problemes i veient les matemàtiques des d'un punt de vista diferent de l'estrictament curricular.

Moltes felicitats per participar-hi!!!

729 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

Llibre del club de lectura de l'Institut

Enviat per IES el Dimarts, 02 de Desembre de 2014 a les 19:15

El proper divendres 19 de desembre, a les 19'00 al TIPS (al costat del Carrefour) hi haurà la propera sessió del CLUB DE LECTURA DE L'INSTITUT BAIX EMPORDÀ.  Per a qualsevol aclariment contacteu amb el professor Norbert (bohumilrec@hotmail.com)

El proper llibre serà:

Abierto toda la noche, de David Trueba

747 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

VISITA INFORMATIVA SOBRE EL BANC D'ALIMENTS

Enviat per Noèlia el Dijous, 13 de Novembre de 2014 a les 14:14

Els alumnes de 4rt d'ESO, avui hem rebut la visita de la Sra. Maria Grassot, de Càrites, per tal d'informar-nos de què és i com funciona el Banc d'Aliments.

Ja  tenim bastants voluntaris per al dia del Gran Recapte, si t'hi vols afegir, fes-ho a través de la pàgina web de l'Ajuntament de Palafrugell.

Us recordem que durant els dies compresos entre el 17 i el 28 de novembre, el nostre centre col·laborarà en la recollida d'aliments per al Gran Recapte.

Gràcies per la vostra col·laboració.

965 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

Club de lectura de l'institut Baix Empordà

Enviat per IES el Dimecres, 12 de Novembre de 2014 a les 10:55

Us esperem el divendres 14 de novembre a les set de la tarda al Tips, a tocar del Carrefour. Amb la lectura La Felicidad de los ogros. L'autor és Daniel Pennac, escriptor francès nascut al Marroc.  Provinent d'una família militar, va passar la seva infància en terres africanes i del sud-est asiàtic. La novel·la del club ens parla de la família de Benjamin Malaussène i del seu barri multicultural, Belleville. ESTEU TOTS CONVIDATS

860 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

FANTÀSTICA BICICLETADA A CASTELL

Enviat per IES el Dimarts, 04 de Novembre de 2014 a les 16:36

Un any més, el Departament d' Educació Física ha possibilitat el refermament de l'amistat entre els alumnes de 4rt. Els nois, les noies i els seus tutors han gaudit d'un dia diferent.
Felicitem els alumnes pel seu grau de motivació i d'implicació en les activitats portades a terme al llarg de la jornada.

biciclatada

983 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

RENOVACIÓ 50% CONSELL ESCOLAR

Enviat per Noèlia el Dimarts, 04 de Novembre de 2014 a les 16:10

Avui comença el procés de renovació de part dels diferents sectors del Consell Escolar del cenre. Resumim les principals dades:

-Membres  a renovar:

-sector pares: Nuri Borrell i Emi Garcia.

-sector alumnes: Joan Calabús i Xevi Moreno.

-sector professorat: Lluís Carbó, Jaume Font, Jordi Oriol i Mª Pilar Valenzuela.

-sector PAS: Josep Mª Canés

-sector Ajuntament: Xavier Rocas

-Presentació candidatures.

del 05/11/2014 al 20/11/2014, ambdós inclosos, a la direcció del centre. Es donaran a conèixer el 21/11/2014.

-Cens:

A partir de demà estarà penjat al plafó d'anuncis del centre. Últim dia per presentar reclamacions dijous 13/11/2014.

-Votacions:

-Sector pares: dimecres 26/11/2014. De les 20h a les 21 h, a la biblioteca.

-Sector alumnes: dijous 27/11/2014. Al hall, de les 11 a les 11.30 h.

-Sector professorat: dimecres 26/11/2014. Claustre extraordinari, de 15 a 16h.

952 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

<   1234567891011121314151617181920212223242526272829   >