El cos és la presó de l'ànima.

-- Pitàgores

L'Institut Baix Empordà no oblida l'Abel

Enviat per mcolomer el Divendres, 01 de Maig de 2015 a les 07:46

Tots tenim molt present els fets que es van produir a l’Institut Joan Fuster el passat 20 d’abril. És per això  que el nostre centre es vol solidaritzar amb les famílies afectades i amb tot l’equip docent. Deu dies més tard de la tragèdia, sembla ser un fet molt llunyà a punt de caure en l’oblit. L’Institut Baix Empordà de Palafrugell no vol oblidar el nostre company Abel. Per aquest motiu, hem decidit penjar a l’entrada un llaç negre, fins que s’acabi el curs actual. No volem oblidar i no volem que torni a passar enlloc més. No volem entendre aquest episodi en tercera persona sinó en primera, ja que tots podem ser l’Abel.

TOTS SOM L'ABEL!!!

915 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

APRENENT ANGLÈS A IRLANDA

Enviat per mcolomer el Divendres, 24 de Abril de 2015 a les 07:08

Durant cinc dies, del 15 al 19 d'abril de 2015, els alumnes de 1r de batxillerat i de 1r de turisme del nostre institut han pogut gaudir d'una estada a Irlanda.  Durant aquest dies s'ha compaginat classes i estades en famílies, on s'ha pogut practicar l'anglès. A més s'han realitzat diferents excursions i altres activitats, descobrint la cultura irlandesa  i els seus bonics paisatges.

Esperem poder repetir l'experiència!!!

960 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

Premis de Medi Ambient per unes Escoles Verdes 2015

Enviat per mcolomer el Dijous, 09 de Abril de 2015 a les 16:15

El divendres dia 10 d'abril a les 20 hores, se celebra l'acte de lliurament dels XIV Premis de Medi Ambient per unes Escoles Verdes 2015, convocat per l'Institut Baix Empordà amb la col·laboració de l'Ajuntament de Palafrugell i de l'Associació de mares i pares d'alumnes INS Baix Empordà.

L'acte té lloc a la sala d'actes de l'institut Baix Empordà. En acabar se serveix un refrigeri.

957 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

Llibre del club de lectura de l'Institut

Enviat per IES el Dimarts, 24 de Març de 2015 a les 18:35

El proper divendres 27 de Març, a les 18'00 al TIPS (al costat del Carrefour) hi haurà la propera sessió del CLUB DE LECTURA DE L'INSTITUT BAIX EMPORDÀ.  Per a qualsevol aclariment contacteu amb el professor Norbert (bohumilrec@hotmail.com)

El proper llibre serà:

La sociedad literaria y el pastel de patata de Guernsey, de Mary Ann Shaffer y Annie Barrow. Us hi esperem!!

793 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

PREMI LITERARI

Enviat per mcolomer el Dimecres, 18 de Març de 2015 a les 10:02

L' alumne del nostre centre, Albert Teixidor, ha guanyat el premi de relat curt en català concedit per l'Ajuntament de Begur, dins del marc dels Premis Josep Pallach.

Participava en la categoria d'Alumnes d’ESO (de 12 a 16 anys) dels centres de l'Alt i del Baix Empordà. L'obra presentada incideix en els valors del compromís social i la solidaritat.

El premi es va lliurar el passat 14 de març a Figueres, on va néixer en Josep Pallach.

Moltes Felicitats!!!

817 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

FINAL CONCURS "FEM BULLIR L'OLLA"

Enviat per mcolomer el Dimecres, 04 de Març de 2015 a les 21:34

El dimarts 17 de març de 2015, se celebra a l'Institut Baix Empordà la final de FEM BULLIR L'OLLA, davant un jurat expert presidit pel periodista gastronòmic Salvador Garcia-Arbós.

Hi ha alumnes del nostre centre de cuina, pastisseria i PTT classificats per participar a la fase del dia 17 on faran la recepta en directe a la cuina del centre.

906 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

ACTIVITAT DESFIBRIL·LADORS

Enviat per mcolomer el Dimecres, 04 de Març de 2015 a les 21:24

Els alumnes de 4t d'ESO aprenen a identificar una aturada cardiorespiratòria i com utilitzar un desfibril·lador amb l'assessorament del personal Dipsalut.

Per veure més imatges i vídeos vés a Notícia completa.

861 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

ACTIVITAT CICLISME DE SALA

Enviat per mcolomer el Dimecres, 04 de Març de 2015 a les 21:18

Els alumnes de 1r de Batxillerat en la unitat didàctica d'entrenament fan una sessió de ciclisme de sala (spinning). Aquesta activitat es realitza a les instal·lacions esportives municipals. D'aquesta manera els alumnes coneixen les instal·lacions existents en el municipi.

Per veure vídeos d'aquesta activitat vés al següent enllaç: Vídeos Ciclisme.

665 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

ACTIVITATS D'ATLETISME

Enviat per mcolomer el Dimecres, 04 de Març de 2015 a les 20:34

Els alumnes de 4t d'ESO al primer trimestre practiquen totes les proves atlètiques en les instal·lacions municipals: llançament de javelina, llançament de pes, llançament de disc, tanques, relleus. D'aquesta manera completen allò practicat en el curs anterior: salts, curses de velocitat i resistència.

Per veure vídeos de l'activitat vés al següent enllaç: Vídeos Atletisme.

Per veure imatges de l'activitat de llançament de javelina: Imatges Llançament javelina.

Per veure imatges de l'activitat de llançament de disc: Imatges Llançament disc.

Per veure imatges de l'activitat de llançament de pes: Imatges Llançament pes

2061 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

ACTIVITATS AQUÀTIQUES

Enviat per mcolomer el Dimecres, 04 de Març de 2015 a les 20:11

Durant el segon trimestre, els alumnes de 1r de Batxillerat realitzen activitats aquàtiques a les instal·lacions municipals, com ara natació, aiguagim, waterpolo, socorrisme i altres activitats.

Per veure més imatges i vídeos vés a Notícia completa.

776 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

<   123456789101112131415161718192021222324252627282930   >