Segueix-nos a:

L' error de la nostra Ŕpoca consisteix en quŔ els seus homes no volen ser ˙tils sinˇ importants

-- Churchill

Validaciˇ

L'Associaciˇ d'Hostaleria Costa Brava Centre ha fet 30 anys!

Enviat per IES el Dilluns, 25 de Abril de 2016 a les 18:10

L'Associació d'Hostaleria Costa Brava Centre ha fet 30 anys!. Els alumnes de segon de cuina i de pastisseria han preparat i servit el menú previst per aquesta ocasió. Ha estat una experiència molt engrescadora!

626 lectures NotÝcia completa PÓgina per imprimir Crea un document PDF

V F˛rum de Treballs de Recerca del Baix EmpordÓ

Enviat per IES el Dilluns, 18 de Abril de 2016 a les 18:23

El dia 7 d'abril a les 18h, al teatre municipal de Palafrugell,  es va portar a terme el V Fòrum de treballs de recerca del Baix Empordà.La mostra consisteix en una breu presentació de cada un dels 10 treballs seleccionats, un per cada centre dels instituts de la comarca participants.Com a representació del nostre centre, en Xavier Moreno, va exposar el seu treball titulat Influència dels hits musicals actuals en el públic juvenil. El felicitem per la seva intervenció i pel seu treball. Enhorabona.

756 lectures NotÝcia completa PÓgina per imprimir Crea un document PDF

Expojove Girona

Enviat per IES el Divendres, 15 de Abril de 2016 a les 07:31

Els alumnes de 1r de cuina col.laboren en la fira expojove durant el dia d'avui, 14 de març.

746 lectures NotÝcia completa PÓgina per imprimir Crea un document PDF

Alumnes de cuina colĚlaboren amb la Fundaciˇ Pallach

Enviat per IES el Dimarts, 12 de Abril de 2016 a les 19:32

El passat 8 d'abril un grup d'alumnes de cuina va participar en els sevei d'un esmorzar en una activitat organitada per la Fundació Pallach dins del marc de la III Jornada de professionals i equips d'infància i adolescència de la comarca: GUARDES I CUSTÒDIES.

631 lectures NotÝcia completa PÓgina per imprimir Crea un document PDF

XV ena ediciˇ dels Premis de Medi Ambient per unes escoles verdes

Enviat per IES el Dilluns, 04 de Abril de 2016 a les 17:31

El dia 1 d’abril, s’ha celebrat la XV ena edició dels Premis mediambient per unes escoles verdes de  l’INS Baix Empordà de Palafrugell.

Premiats amb les autoritats

881 lectures NotÝcia completa PÓgina per imprimir Crea un document PDF

Premi de Narrativa Curta Josep Pallach de Begur

Enviat per IES el Dilluns, 04 de Abril de 2016 a les 17:21

L’Albert Teixidó,  de 4rt d’ESO, ha guanyat el  Premi de Narrativa Curta Josep Pallach de Begur amb el treball: “Estimat oncle Abdulah”. És una carta en què, un noi que ha fugit de la guerra de Síria, relata al seu oncle Abdulah l'experiència viscuda des que va deixar enrere el seu país.

El jurat del premi  estava integrat per Marta Ros, Carme Oleza, Fèlix Pérez, Sebastià Roig i Miquel Martín.

703 lectures NotÝcia completa PÓgina per imprimir Crea un document PDF

Jornada "Pals i la cuina de l'arr˛s"

Enviat per IES el Diumenge, 03 de Abril de 2016 a les 18:06

Un grup d'alumnes de primer de cuina han participat, aquest dissabte dia 2, a la jornada: Pals i la cuina de l'arròs. Juntament amb reconeguts cuiners de la zona han col·laborat en l'elaboració i servei de tastets d'arròs i vi.Ha estat una experiència molt engrescadora i us animem a conèixer més sobre aquestes jornades, de les que encara podeu gaudir.

737 lectures NotÝcia completa PÓgina per imprimir Crea un document PDF

Visita a lĺempresa surera J. Vigas de Palafrugell

Enviat per IES el Diumenge, 03 de Abril de 2016 a les 17:51

El divendres, 4 de març, un grup d’alumnes del 1r curs de Grau Mitjà de Gestió Administrativa vam tenir l’oportunitat de conèixer el procés de fabricació de taps de suro a l’empresa J. Vigas de Palafrugell.

881 lectures NotÝcia completa PÓgina per imprimir Crea un document PDF

Nou projecte de visiˇ artificial desenvolupat per alumnes de segon curs del CFGS

Enviat per IES el Divendres, 25 de Marš de 2016 a les 17:44

S’ha dissenyat i muntat un sistema automatitzat en el que un manipulador pneumàtic agafa una peça de “Lego” i la classifica en una sèrie de contenidors.

Vídeo del projecte

647 lectures NotÝcia completa PÓgina per imprimir Crea un document PDF

Concurs 'Fem Bulllir l'Olla'

Enviat per IES el Dijous, 17 de Marš de 2016 a les 20:40

La recepta 'Mar i Muntanya de Pollastre amb Gambes de Palamós' dels joves xefs, Marc Santos i David Quirós, de Cuina de l'Institut Baix Empordà de Palafrugell han guanyat la segona edició del concurs 'Fem Bullir l'Olla' que impulsa el Consell Comarcal del Baix Empordà amb el suport dels diferents col·lectius gastronòmics de la comarca i representants del sector agroalimentari.

Vídeo TV Costa Brava

792 lectures NotÝcia completa PÓgina per imprimir Crea un document PDF

<   123456789101112131415161718192021222324252627282930313233   >

Web creada amb PostNuke - Av. Corts Catalanes s/n - 17200 Palafrugell - Tel 972-300-323 - Contacteu amb el centre