Cal bombardejar Barcelona cada 40 anys

-- Manuel Azaña

Activitat CLIL al módul de PROTOCOL

Enviat per mcolomer el Dilluns, 20 de Febrer de 2017 a les 11:06

Today (2017-02-04) the Turism students in a Protocol class have had a CLIL activity of shaking hands, do you want to enjoy?

Jordi herrera shaking hands with the Turism teacher Sonia Torroella

Manuel Torres shaking hands with the Protocol  teacher Cristina Lora

See the video in the next link: VIDEO.

240 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

Visita a la facultat de ciències de la UDG

Enviat per mcolomer el Dilluns, 13 de Febrer de 2017 a les 17:41

Els alumnes de segon de batxillerat, que cursen la matèria de química, visiten la Universitat de Girona a fer pràctiques i també visiten les instal·lacions de la facultat de ciències.

L'experiència va ser molt satisfactòria.​

266 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

Excursió itinerari geològic

Enviat per mcolomer el Dijous, 02 de Febrer de 2017 a les 10:58

El dimecres 1 de Febrer, els alumnes de Ciències de la Terra fan un itinerari geològic per la zona de Begur: Aigua Blava, castell de Begur, Sa Riera, Platja del Racó i dunes de la platja de Pals.

Observen diferents tipus de roques i fan un ampli estudi de la morfologia litoral.

337 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

XERRADA “Residu zero a casa”

Enviat per mcolomer el Divendres, 27 de Gener de 2017 a les 11:18

El 16 de gener, vàrem tenir la visita de l’Esther Peñarrubia (doctora en Enginyeria Agrònoma) a l’ Institut Baix Empordà. Ha traduït el llibre “Zero waste home” de l’autora Bea Johnsons al català i al castellà.

Els alumnes de 1r i 4rt d’ESO que formen part del projecte d’Escoles Verdes van assistir a la xerrada. En aquesta es donava a conèixer les bases del moviment Residu Zero i a sensibilitzar als alumnes per generar els mínims residus possibles.

Va explicar l’estratègia de les 5 R, rebutjar, reduir, reutilitzar, reciclar i rot (fer compostatge), i a partir d’aquí, alguns trucs i hàbits que es poden fer a casa per tal de generar menys residu i gaudir més de les petites coses.

Va ser una sessió molt interessant que va aportar noves idees a tots els assistents.

Després de la sessió, els alumnes i professors van fer una posada en comú dels aspectes que es van tractar a la xerrada. L’experiència va ser molt positiva per tots els participants.

646 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

Dimecres al CaixaForum Girona

Enviat per mcolomer el Diumenge, 22 de Gener de 2017 a les 11:49

Els alumnes de 3A i 3B del nostre institut van a Girona per fer un taller de Reaccions químiques a l'edifici de la Fontana d'Or, organitzat pel Caixa Fòrum i després realitzen una gimcana matemàtica pels carrers de Girona. Passen una mica de fred, igual que les professores que els acompanyen però tornem tots en perfectes condicions.

Per veure més fotografies, premeu sobre la imatge.

273 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

Agraïment de la fundació Oncolliga a l'Institut

Enviat per mcolomer el Dimarts, 17 de Gener de 2017 a les 16:12

La fundació Oncolliga de Girona publica al seu Facebook i a la seva pàgina web l’agraïment als nostres alumnes de 4t d’ESO pels Coixins del Cors.

Podeu veure la informació als següents enllaços:

Moltes gràcies a tothom per participar!!!

294 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

Vídeo sobre l'experiència al Basque Culinary Center de Donòstia

Enviat per mcolomer el Dimarts, 17 de Gener de 2017 a les 15:46

En el següent vídeo (FoodBall2) podeu veure un reportatge sobre David Martí, estudiant de Grau Superior de Direcció de Cuina DUAL, guanyador del concurs europeu de joves valors en la cuina del “Basque Culinary Center”, amb el projecte anomenat FoodBall. Per més informació preneu al següent enllaç: noticia.

296 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

L'Institut surt altre cop al Diari

Enviat per mcolomer el Dimarts, 17 de Gener de 2017 a les 15:41

Gràcies a l'article que ha escrit en Ramon Ribas, estudiant del Grau Superior Guia, informació i assistència turístiques, sobre la nostra ascensió al Montgrí, i que podeu llegir més avall.

Aquest article es va enviar al Diari de Girona i s’ha aconseguit que el nostre Institut surti al Diari de Girona.

Mireu quin article més maco:

Gràcies Ramon un cop més.

277 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

Coixins dels cors - 2016

Enviat per mcolomer el Divendres, 23 de Desembre de 2016 a les 18:34

Els alumnes de 4 ESO (A, B i C) de l’INS Baix Empordà de Palafrugell, amb la col·laboració de l’AMPA, han portat a terme durant el mes de desembre de 2016,  un taller de Coixins dels Cors, un projecte solidari.

L’objectiu d’aquest taller és el d’elaborar uns coixins amb forma de cor, els anomenats  “Coixins dels cors”, que s’inscriuen dins de “Projecte Micky”.  Són uns coixins en forma de cor que es donen de forma gratuïta a les pacients recent operades de càncer de mama, que es col·loquen a l’aixella i serveixen per a alleugerir els efectes de la cirurgia durant el postoperatori. Els COIXINS DELS CORS, no es venen ni es compren, ES REGALEN.

L’activitat va ser molt ben acollida per l’alumnat de 4 ESO i es van poden confeccionar 45 coixins del cor.  Va ser un èxit total!

Es va fer lliurament dels coixins dels cors a la representant de l’Oncolliga, Sra. Hortènsia Doporto, qui els farà arribar a l’Hospital Comarcal de Palamós.

380 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

<   12345678910111213141516171819202131   >