Déu no juga als daus.

-- Einstein

Donació motor marí

Enviat per mcolomer el Divendres, 27 de Maig de 2016 a les 11:18

L'empresa YANMAR EQUIPAMENTS IBERICA ha fet la donació d’un motor marí de 4 cilindres dièsel per tal que els alumnes d'Automoció facin pràctiques amb aquest tipus de motor, destinat a embarcacions a motor  i a vela.

El fet  que el nostre institut es trobi al cor de la Costa Brava, on la indústria nàutica  té un paper important i molts dels nostres alumnes treballen en el sector, el fet de poder  de disposar d’aquest motor i de la seva documentació, ens permetrà millorar el nivell  i conèixer aquesta marca.

Els alumnes ja han pogut fer les primeres pràctiques i el motor ja es troba a punt per la seva posada en marxa.

Gràcies a Yanmar i al Sr. Conrad Font, ex-alumne d'aquest insitut i actualment treballador d'aquesta empresa, que han fet possible aquesta donació.

628 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

Presentació de la tapa l'havanera

Enviat per IES el Diumenge, 22 de Maig de 2016 a les 17:14

Amb motiu del 50è aniversari de les Havaneres de Calella, el cuiner Joan Roca ha creat una tapa commemorativa que el xef Quim Casellas ha presentat als restauradors de Palafrugell, Calella, Llafranc i Tamariu.

La cuina del Restaurant Cap Roig de l’NS Baix Empordà ha estat l’escenari d’aquesta trobada.

597 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

Sortida CAP ROIG alumnes de 1r d'ESO

Enviat per mcolomer el Dimecres, 11 de Maig de 2016 a les 19:05

El dimecres 4 de maig els alumnes de 1r d'ESO visiten Cap Roig. La visita s'inclou dins de les activitats de quilòmetre zero i cost zero que ha endegat el Departament de llengua catalana. Pretén aproximar els alumnes a la bellesa dels jardins, i aprofitar aquesta visita per tal que afinin la seva sensibilitat a través del conreu de la poesia oriental.

A més a més, els convidem a captar realitats ocultes dels jardins amb l'ull fotogràfic dels seus mòbils.

789 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

ELS ALUMNES DE 2n DE TURÍSME VISITEN BERLÍN

Enviat per IES el Divendres, 06 de Maig de 2016 a les 07:32

Del 25 al 28 d'Abril els alumnes de segon de GIAT vam visitar l’increïble ciutat de Berlin. No va ser un simple viatge: vam veure els recursos turístics més importants, però amb sentiment i posant-nos en la pell del que van viure els alemanys en la seva pitjor època. Va ser molt emocionant.

579 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

Annasse Mahboub, world champion in Hungary!

Enviat per IES el Dimecres, 27 de Abril de 2016 a les 09:25

L'atleta palafrugellenc ha assolit una fita sense precedents al imposar-se al Campionat del Món Escolar de Cross, celebrat el passat dissabte a Budapest

858 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

Visita al BTravel, abril 2016

Enviat per IES el Dilluns, 25 de Abril de 2016 a les 18:20

El passat 15 d'abril de 2016, les alumnes del cicle formatiu de Grau Superior de Turisme amb les seves tutores van visitar el B-Travel, Saló de turisme a Catalunya. En aquesta saló, van poder veure estands de països europeus i internacionals, comunitats autònomes i empreses del sector turístic. Tanmateix hi havia el B-Delicious on es podia degustar arrossos fets per xefs de renom com ara Quim Casellas,  Nando Juvany entre d'altres. Va ser molt interessant!

541 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

L'Associació d'Hostaleria Costa Brava Centre ha fet 30 anys!

Enviat per IES el Dilluns, 25 de Abril de 2016 a les 18:10

L'Associació d'Hostaleria Costa Brava Centre ha fet 30 anys!. Els alumnes de segon de cuina i de pastisseria han preparat i servit el menú previst per aquesta ocasió. Ha estat una experiència molt engrescadora!

475 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

V Fòrum de Treballs de Recerca del Baix Empordà

Enviat per IES el Dilluns, 18 de Abril de 2016 a les 18:23

El dia 7 d'abril a les 18h, al teatre municipal de Palafrugell,  es va portar a terme el V Fòrum de treballs de recerca del Baix Empordà.La mostra consisteix en una breu presentació de cada un dels 10 treballs seleccionats, un per cada centre dels instituts de la comarca participants.Com a representació del nostre centre, en Xavier Moreno, va exposar el seu treball titulat Influència dels hits musicals actuals en el públic juvenil. El felicitem per la seva intervenció i pel seu treball. Enhorabona.

591 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

Expojove Girona

Enviat per IES el Divendres, 15 de Abril de 2016 a les 07:31

Els alumnes de 1r de cuina col.laboren en la fira expojove durant el dia d'avui, 14 de març.

582 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

Alumnes de cuina col·laboren amb la Fundació Pallach

Enviat per IES el Dimarts, 12 de Abril de 2016 a les 19:32

El passat 8 d'abril un grup d'alumnes de cuina va participar en els sevei d'un esmorzar en una activitat organitada per la Fundació Pallach dins del marc de la III Jornada de professionals i equips d'infància i adolescència de la comarca: GUARDES I CUSTÒDIES.

478 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

<   123456789101112131415161718192021222324   >