Et guanyaràs el pa amb la suor del teu front...

-- Gènesi

XV ena edició dels Premis de Medi Ambient per unes escoles verdes

Enviat per IES el Dilluns, 04 de Abril de 2016 a les 17:31

El dia 1 d’abril, s’ha celebrat la XV ena edició dels Premis mediambient per unes escoles verdes de  l’INS Baix Empordà de Palafrugell.

Premiats amb les autoritats

654 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

Premi de Narrativa Curta Josep Pallach de Begur

Enviat per IES el Dilluns, 04 de Abril de 2016 a les 17:21

L’Albert Teixidó,  de 4rt d’ESO, ha guanyat el  Premi de Narrativa Curta Josep Pallach de Begur amb el treball: “Estimat oncle Abdulah”. És una carta en què, un noi que ha fugit de la guerra de Síria, relata al seu oncle Abdulah l'experiència viscuda des que va deixar enrere el seu país.

El jurat del premi  estava integrat per Marta Ros, Carme Oleza, Fèlix Pérez, Sebastià Roig i Miquel Martín.

545 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

Jornada "Pals i la cuina de l'arròs"

Enviat per IES el Diumenge, 03 de Abril de 2016 a les 18:06

Un grup d'alumnes de primer de cuina han participat, aquest dissabte dia 2, a la jornada: Pals i la cuina de l'arròs. Juntament amb reconeguts cuiners de la zona han col·laborat en l'elaboració i servei de tastets d'arròs i vi.Ha estat una experiència molt engrescadora i us animem a conèixer més sobre aquestes jornades, de les que encara podeu gaudir.

554 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

Visita a l’empresa surera J. Vigas de Palafrugell

Enviat per IES el Diumenge, 03 de Abril de 2016 a les 17:51

El divendres, 4 de març, un grup d’alumnes del 1r curs de Grau Mitjà de Gestió Administrativa vam tenir l’oportunitat de conèixer el procés de fabricació de taps de suro a l’empresa J. Vigas de Palafrugell.

670 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

Nou projecte de visió artificial desenvolupat per alumnes de segon curs del CFGS

Enviat per IES el Divendres, 25 de Març de 2016 a les 17:44

S’ha dissenyat i muntat un sistema automatitzat en el que un manipulador pneumàtic agafa una peça de “Lego” i la classifica en una sèrie de contenidors.

Vídeo del projecte

524 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

Concurs 'Fem Bulllir l'Olla'

Enviat per IES el Dijous, 17 de Març de 2016 a les 20:40

La recepta 'Mar i Muntanya de Pollastre amb Gambes de Palamós' dels joves xefs, Marc Santos i David Quirós, de Cuina de l'Institut Baix Empordà de Palafrugell han guanyat la segona edició del concurs 'Fem Bullir l'Olla' que impulsa el Consell Comarcal del Baix Empordà amb el suport dels diferents col·lectius gastronòmics de la comarca i representants del sector agroalimentari.

Vídeo TV Costa Brava

632 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

SAINT PATRICK'S DAY

Enviat per IES el Dimarts, 15 de Març de 2016 a les 20:07

ACTUACIÓ  DE MÚSICA I DANSA IRLANDESA PER A ALUMNES DE BATXILLERAT.

518 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

JORNADA DE PORTES OBERTES ESO, BATXILLERAT i CCFF

Enviat per Noèlia el Dissabte, 05 de Març de 2016 a les 08:37

30 de MARÇ de 2016
HORARI: de 5 a 8 de la tarda
Xerrades
    6 p.m. INFORMACIÓ ESTUDIS ESO
    7 p.m. INFORMACIÓ ESTUDIS BATXILLERAT
    7.30 p.m. INFORMACIÓ ESTUDIS ESO
    Les xerrades informatives ESTUDIS CICLES FORMATIUS seran indivitualitzades.
Aquest dia i excepcionalment, la secretaria serà oberta de 15 a 20 h

4088 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

Saló d'Ocupació a Palafrugell

Enviat per IES el Divendres, 04 de Març de 2016 a les 07:21

Avui, dijous, dia 3 de març els alumnes de l'Institut han assistit al Saló d'Ocupació que es celebrava a la bòbila de Palafrugell. Els alumnes de Turisme han estat a l'estand de l'INS Baix Empordà donant informació de tota la formació que es dóna al nostre centre. A més a més, han  pogut de les xerrades i fer entrevistes de treball. Hem tingut el privilegi de la visita de les autoritats de la comarca, Albert Gómez. Primer tinent d'Alcalde de l'Ajuntament de Palafrugell i Regidor de Promoció Econòmica, Joan Català. President del Consell Comarcal de Baix Empordà. I Francesc Brull. Gerent del Consell Comarcal del Baix Empordà. Aquesta tarda i demà continua les jornades, si ens voleu venir a veure estarem allà.

863 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

Final torneig de tennis taula

Enviat per IES el Dilluns, 29 de Febrer de 2016 a les 17:07

Durant els mesos de gener i febrer alumnes de 1r a 4t d'ESO del centre han participat durant les hores del pati, en un torneig de tennis taula (ping-pong) que ha comptat en total amb la participació d'uns 30 alumnes. Després de realitzar les diferents eliminatòries, el passat dijous 25 de febrer es va disputar la fase final, i la posterior entrega del trofeu a l'alumne guanyador per part del Sr. Frederic Martí membre de l'equip directiu de l'Institut Baix Empordà de Palafrugell. Aquesta activitat s'emmarca dins del projecte DINAMITZACIÓ DE LES HORES DEL PATI que per segon curs consecutiu gestiona l'empresa TIC-TAC Serveis Educatius.

1721 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

<   12345678910111213141516171819202122232425   >