Aules Virtuals

Còpia de seguretat: operació que mai no es fa a temps.

-- De les Lleis de Murphy

Concurs 'Fem Bulllir l'Olla'

Enviat per IES el Dijous, 17 de Març de 2016 a les 20:40

La recepta 'Mar i Muntanya de Pollastre amb Gambes de Palamós' dels joves xefs, Marc Santos i David Quirós, de Cuina de l'Institut Baix Empordà de Palafrugell han guanyat la segona edició del concurs 'Fem Bullir l'Olla' que impulsa el Consell Comarcal del Baix Empordà amb el suport dels diferents col·lectius gastronòmics de la comarca i representants del sector agroalimentari.

Vídeo TV Costa Brava

542 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

SAINT PATRICK'S DAY

Enviat per IES el Dimarts, 15 de Març de 2016 a les 20:07

ACTUACIÓ  DE MÚSICA I DANSA IRLANDESA PER A ALUMNES DE BATXILLERAT.

440 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

JORNADA DE PORTES OBERTES ESO, BATXILLERAT i CCFF

Enviat per Noèlia el Dissabte, 05 de Març de 2016 a les 08:37

30 de MARÇ de 2016
HORARI: de 5 a 8 de la tarda
Xerrades
    6 p.m. INFORMACIÓ ESTUDIS ESO
    7 p.m. INFORMACIÓ ESTUDIS BATXILLERAT
    7.30 p.m. INFORMACIÓ ESTUDIS ESO
    Les xerrades informatives ESTUDIS CICLES FORMATIUS seran indivitualitzades.
Aquest dia i excepcionalment, la secretaria serà oberta de 15 a 20 h

4014 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

Saló d'Ocupació a Palafrugell

Enviat per IES el Divendres, 04 de Març de 2016 a les 07:21

Avui, dijous, dia 3 de març els alumnes de l'Institut han assistit al Saló d'Ocupació que es celebrava a la bòbila de Palafrugell. Els alumnes de Turisme han estat a l'estand de l'INS Baix Empordà donant informació de tota la formació que es dóna al nostre centre. A més a més, han  pogut de les xerrades i fer entrevistes de treball. Hem tingut el privilegi de la visita de les autoritats de la comarca, Albert Gómez. Primer tinent d'Alcalde de l'Ajuntament de Palafrugell i Regidor de Promoció Econòmica, Joan Català. President del Consell Comarcal de Baix Empordà. I Francesc Brull. Gerent del Consell Comarcal del Baix Empordà. Aquesta tarda i demà continua les jornades, si ens voleu venir a veure estarem allà.

792 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

Final torneig de tennis taula

Enviat per IES el Dilluns, 29 de Febrer de 2016 a les 17:07

Durant els mesos de gener i febrer alumnes de 1r a 4t d'ESO del centre han participat durant les hores del pati, en un torneig de tennis taula (ping-pong) que ha comptat en total amb la participació d'uns 30 alumnes. Després de realitzar les diferents eliminatòries, el passat dijous 25 de febrer es va disputar la fase final, i la posterior entrega del trofeu a l'alumne guanyador per part del Sr. Frederic Martí membre de l'equip directiu de l'Institut Baix Empordà de Palafrugell. Aquesta activitat s'emmarca dins del projecte DINAMITZACIÓ DE LES HORES DEL PATI que per segon curs consecutiu gestiona l'empresa TIC-TAC Serveis Educatius.

1642 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

TAST DE VINS DO EMPORDÀ A CÀRREC DE JORDI ESTEVE XIFRA

Enviat per IES el Divendres, 26 de Febrer de 2016 a les 08:27

Dimarts, 23 de febrer vam  tenir el privilegi de poder assistir a un seminari magistral sobre els vins  i la DO Empordà a càrrec de  l'enòleg  Jordi Esteve Xifra.

(llegir més)

623 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

Els alumnes de 2n de Batxillerat a Berlín

Enviat per IES el Dijous, 25 de Febrer de 2016 a les 08:14

La setmana del 14 al 18 de desembre, els alumnes de 2n de batxillerat van fer el seu viatge de final d'estudis a Berlín. Vam recórrer molts indrets de la ciutat a peu: les restes del Mur, la Porta de Brandenburg, el Monument a l'Holocaust, l'Alexanderplatz, l'avinguda Unter den Linden, el barri jueu... I vam visitar el museu egipci, el museu d'art islàmic, el museu d'art de l'Orient Proper... I el Reichstag o parlament alemany... I vam anar a l'òpera!
Aquí us en deixem algunes fotografies.​

516 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

Concurs Young Business Talents

Enviat per IES el Dilluns, 22 de Febrer de 2016 a les 17:05

L’alumnat de 2n de Grau Superior d’Administració i Finances ja és a la semifinal del concurs Young Business Talents, un simulador empresarial que permet prendre decisions com a responsables d’una empresa, aplicant de forma pràctica els coneixements adquirits de Comptabilitat, Producció, Finances, Recursos Humans i Màrqueting.
En aquesta edició han participat més de 2.000 equips de tota Espanya i només falta un últim pas per arribar a la final que tindrà lloc a Madrid

681 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

ALUMNES DE CFGS de TURISME CONVIDATS A UN SEMINARI DE CATAI TOURS

Enviat per IES el Dilluns, 22 de Febrer de 2016 a les 16:44

L'agència de viatges majorista CATAI TOURS ens ha convidat al seu seminari anual  a l'hotel Barcelona Center.

Durant el matí hem gaudit de les diferents presentacions dels destins  i circuits que CATAI TOURS fa a Islàndia, Brasil, Índia i  Tanzània  i que els experts en destins ens han explicat amb molt detall  transmetent-nos  el seu saber fer i les ganes d’aconseguir que els clients gaudeixin al màxim dels seus viatges.

Hem sortit amb una molt bona sensació  amb tot el que hem aprés i de com ens han tractat.

Moltes gràcies Cèsar, Emiliano, Carlos, Manel i Marta per les vostres atencions cap el nostre grup d'alumnes i les vostres paraules d’ànim i la motivació que ens heu contagiat.

415 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

Alumnes de 2n de Batxillerat fan pràctiques de Química a la UDG