Pluja d'hivern, dia d'infern.

-- Popular

TAST DE VINS DO EMPORDÀ A CÀRREC DE JORDI ESTEVE XIFRA

Enviat per IES el Divendres, 26 de Febrer de 2016 a les 08:27

Dimarts, 23 de febrer vam  tenir el privilegi de poder assistir a un seminari magistral sobre els vins  i la DO Empordà a càrrec de  l'enòleg  Jordi Esteve Xifra.

(llegir més)

709 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

Els alumnes de 2n de Batxillerat a Berlín

Enviat per IES el Dijous, 25 de Febrer de 2016 a les 08:14

La setmana del 14 al 18 de desembre, els alumnes de 2n de batxillerat van fer el seu viatge de final d'estudis a Berlín. Vam recórrer molts indrets de la ciutat a peu: les restes del Mur, la Porta de Brandenburg, el Monument a l'Holocaust, l'Alexanderplatz, l'avinguda Unter den Linden, el barri jueu... I vam visitar el museu egipci, el museu d'art islàmic, el museu d'art de l'Orient Proper... I el Reichstag o parlament alemany... I vam anar a l'òpera!
Aquí us en deixem algunes fotografies.​

583 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

Concurs Young Business Talents

Enviat per IES el Dilluns, 22 de Febrer de 2016 a les 17:05

L’alumnat de 2n de Grau Superior d’Administració i Finances ja és a la semifinal del concurs Young Business Talents, un simulador empresarial que permet prendre decisions com a responsables d’una empresa, aplicant de forma pràctica els coneixements adquirits de Comptabilitat, Producció, Finances, Recursos Humans i Màrqueting.
En aquesta edició han participat més de 2.000 equips de tota Espanya i només falta un últim pas per arribar a la final que tindrà lloc a Madrid

746 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

ALUMNES DE CFGS de TURISME CONVIDATS A UN SEMINARI DE CATAI TOURS

Enviat per IES el Dilluns, 22 de Febrer de 2016 a les 16:44

L'agència de viatges majorista CATAI TOURS ens ha convidat al seu seminari anual  a l'hotel Barcelona Center.

Durant el matí hem gaudit de les diferents presentacions dels destins  i circuits que CATAI TOURS fa a Islàndia, Brasil, Índia i  Tanzània  i que els experts en destins ens han explicat amb molt detall  transmetent-nos  el seu saber fer i les ganes d’aconseguir que els clients gaudeixin al màxim dels seus viatges.

Hem sortit amb una molt bona sensació  amb tot el que hem aprés i de com ens han tractat.

Moltes gràcies Cèsar, Emiliano, Carlos, Manel i Marta per les vostres atencions cap el nostre grup d'alumnes i les vostres paraules d’ànim i la motivació que ens heu contagiat.

487 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

Alumnes de 2n de Batxillerat fan pràctiques de Química a la UDG

Enviat per IES el Dijous, 04 de Febrer de 2016 a les 09:58

712 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

Alumnes del CF de turísme visiten l'Hotel Carlemany de Girona

Enviat per IES el Dimarts, 02 de Febrer de 2016 a les 21:25

El dimecres 27 de gener , els alumnes del CF de Guia, Informació i Assistència Turístiques del nostre institut, vam visitar l’Hotel Carlemany de Girona. El director d’aquest hotel, el Sr. Jordi Mias, ens va fer de mestre de cerimònies explicant-nos la seva trajectòria professional  en el sector turístic. Tanmateix, ens va descobrir les fórmules per atraure visitants cap al seu hotel i  de com va sorgir l’exitosa fórmula del Girona 10 de la qual ell n’és un dels creadors. La seva xerrada va ser molt profitosa perquè ens va donar molts consells a l’hora de formar-nos i de trobar l’èxit en l’àmbit laboral.

591 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

Taller de reaccions químiques al Cosmo caixa de Girona

Enviat per IES el Dimarts, 26 de Gener de 2016 a les 20:56

Els alumnes de 3r C i 3r D, el dia 26 han participat en un taller de reaccions químiques. Han pogut aprendre química a través de l'experimentació directa. S'ho han passat molt bé.[Mireu les fotos a notícia completa]

812 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

FORMACIÓ DELEGATS ESO

Enviat per IES el Dilluns, 25 de Gener de 2016 a les 17:41

Des de la Mesa de Salut Jove de Palafrugell,  es va organitzar una formació per a tots els delegats de 1r, 2n, 3r i 4t d'ESO el dia 18 de gener, de 9 a 14 h a Can Genís.

Els temes que es van treballarar amb els joves són les habilitats comunicatives i el lideratge. [Mireu les fotos a notícia completa]

731 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

Cambridge English - Exam preparation centre

Enviat per IES el Dilluns, 25 de Gener de 2016 a les 17:19

cambridge

Ens plau informar-vos d’un nou projecte acadèmic que hem posat en marxa aquest curs. L’Institut Baix Empordà ha signat un conveni amb la Universitat de Girona per passar a formar part del National School Project de la Universitat de Cambridge. Això ens converteix en un centre preparador i examinador dels exàmens oficials de Cambridge (KET, PET i First Certificate), que són reconeguts a tot el món tant a nivell acadèmic com a nivell laboral.

659 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

Excursió a Giorna alumnes 4t d'ESO

Enviat per mcolomer el Dilluns, 21 de Desembre de 2015 a les 17:52

El dilluns dia 30 de novembre del 2015, els alumnes de quart d'ESO de l'optativa de Física i Química gaudeixen d'un taller de So i Acústica a Caixa Fòrum a l'edifici Fontana d'Or de Girona.

A continuació, duen a terme una gimcana matemàtica pels carrers de Girona, organitzada pel departament de Matemàtiques, pels voltants d'aquest edifici, resolent reptes matemàtics en el seu desenvolupament per acabar a la Plaça Independència trobant la sorpresa del resultat final sota les voltes.

692 lectures Notícia completa Pàgina per imprimir Crea un document PDF

<   1234567891011121314151617181920212223242526   >